piatok 16. marca 2018

Moje rajčiny 2018

Zoznam rajčín, z ktorých si pestujem planty a plánujem ich tento rok pestovať. 


Všetky odrody mám kolíkové, nakoľko som s kríčkovými Rio Grande nemal dobrú skúsenosť.


  • Tornado - klasika, mal som ho aj minulý rok. Rodina ho má rada a kto by odporoval svojim najbližším :-)
  • Tastier - pre mňa jedna z najlepších odrôd, mal som ich aj minulý rok. Menšie plody, ale veľmi chutné
  • Sláva Porýnia - povedal som si že okrem Tornada dám šancu aj ďalšej klasickej odrode
  • Adonis - zaujala ma farbou, ktorá by mala byť tmavšia. Uvidíme, podelím sa so skúsenosťami

Plus tri odrody z UK online shopu (http://stores.ebay.co.uk/premierseedsdirect/):

  • Honeybee - žlté drobné plody, vraj by mali byť veľmi chutné
  • Red Zebra - zaujali ma farbou, beriem to ako zaujímavosť, nečakám výraznejšie chuťové zážitky
  • Plum Lemon - žlté menšie až stredné plody. Som zvedavý záhradkár, uvidime či niečim prekvapia, podľa recenzií na youtube sú duté, ale mali by chutiť dobre

Chcel by som vyskúšať pestovanie na dva výhony z jednej rastlinky. Najnižší zálistok nevytrhnem, ale urobím z neho druhú stonku a budem sa starať o oba výhony. Dôvod je ten, že minulý rok sa mi špeciálne Tastier zbytočne vyšplhali až ku dvom metrom. Takto by mali byť nižšie pri podobnom výnose, aspoň tak vraví teória.
Samozrejme, budem mať z každej odrody na porovnanie oba prístupy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára