nedeľa 7. júla 2019

Rajčiny 2019 - priebežný report

Krátky report o tom, čo nové v záhradke.
Jeaune Flamme
Tak na túto odrodu som sa tešil asi najviac zo všetkých nových. Mnohými prestovateľmi v zahraničí chválená a odporúčaná. Zatiaľ som vyskúšal dva zrelé plody, pocity zatiaľ zmiešané, prišli mi trocha sypké.

Jeaune Flamme
Ešte jedna foto

Strawberry
Tu som asi šliapol vedľa. Na fotke v eshope boli podobného tvaru, ale maximálne 3 cm veľké. Tieto sú asi trikrát také veľké. Čo už, budú do pretlaku.

Orange Banana
Nejak mi učarovali odrody, ktoré nie sú v zrelosti červené, takže som dal šancu tejto nezvyklej dorode.

Artisan Blush Tiger
Po minuloročnom sklamaní z odrody Red Zebra som dal ešte jednu šancu strakatým rajčinám. Veľkosť zatiaľ do 5 cm, ochutnal som dva plody, chutné, farba oranžová, kde-tu červený pásik.

Klasika, ktorú pestoval už môj dedko aj otec. Nemôže chýbať, už z nostalgie.

Tastier
S touto odrodou mám veľmi dobré skúsenosti. Plody strednej veľkosti, chutné, ideálne na priamy konzum. Sadím každý rok.

Cherry Roma
Cherry rajčiny súdkovitého tvaru, ochutnal som zatiaľ dva-tri plody, zatiaľ spokojnosť - chutné, skôr tvrdšie.

Sungold
Cherry odporúčané zo všetkých strán. Finálna farba oranžovo-červená. Zatiaľ si ich kde-tu pomylim s Honeybee


Bezmenná
Toto chuďatko vyrástlo na chodníku a nemám to srdce ho vytrhnúť, tak počkáme, aké plody prinesie :-)


Toto je cca polovica odrôd čo túto sezónu pestujem, posnažím sa čoskoro pridať ďalšie fotky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára